چگونه برای درمان تورم پا در گلومرولونفریت مزمن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان تورم پا در گلومرولونفریت مزمن

ورم پا وضعیت پزشکی است که با تجمع بیش از حد مایع در پاها از بیماران، و این ممکن است باعث شود بیماران به سرعت به دست آوردن وزن خود را، اعم از چند روز تا چند هفته. پا ادم گلومرولونفریت مزمن است که معمولا با از دست دادن شدید پروتئین در ادرار یا اختلال عملکرد کلیوی ایجاد می شود. برای درمان ادم پا در گلومرولونفریت مزمن نیاز به روش زیر است.

اولین قدم این است برای افزایش حجم ادرار بیماران

بعضی از دیورتیک مانند فوروزماید، Torasemide است که اغلب به ترویج ادرار استفاده می شود. دوز دیورتیک باید بسته به وضعیت بیمار خاص متفاوت باشد. علاوه بر این، اگر یک نوع دیورتیک است که به تنهایی موثر نیست، می توان آن را با یک عامل است که کارآمد تر ترکیب شده است.

گام دوم این است که محدود کردن مصرف سدیم و آب

در بیماران مبتلا به گلومرولونفریت مزمن تورم پاها به علت محدودیت در توانایی کلیه ها برای دفع سدیم در ادرار است. اگر بیماران را مقدار بیشتری سدیم، تورم پاها است که به راحتی تشدید شده است. علاوه بر این، مایعات اضافی انباشته شده در بدن یکی دیگر از علل تورم پا است. بنابراین، به منظور محدود کردن مصرف سدیم و آب آن را یک گام مهم در درمان ادم پا در گلومرولونفریت مزمن است.

گام سوم است که به ارائه پروتئین با کیفیت بالا

بر اساس موارد فوق، ما می توانیم مطمئن شوید، از دست دادن سنگین پروتئین در ادرار یکی دیگر از علل عمده تورم پاها است، به طوری که عرضه پروتئین با کیفیت بالا نیز مورد نیاز است. مواد غذایی با پروتئین با کیفیت بالا عبارتند از: شیر، گوشت بدون چربی، ماهی، و غیره، که، از یک طرف تضمین مکمل پروتئین به اندازه کافی از سوی دیگر برای جلوگیری از از دست دادن پروتئین بیشتر است.

گام نهایی در درمان تورم پا

برخی درمان های گیاهی شامل حمام پزشکی می تواند کمک به کاهش تورم پا به طور کامل. حمام درمان می تواند ادم از بین بردن، تورم، با توجه به موقعیت. اگر شما یکی از این بیماران که می خواهید برای درمان تورم پا در گلومرولونفریت مزمن هستند، باید با توجه به این درمان پرداخت.

اگر شما نگرانی در مورد کلیه، شما می توانید ما را در ایمیل Votsap / وایبر یا پیام ostvit در زیر تماس بگیرید. دکتر ما شما را در 24 ساعت با شما تماس خواهد!

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: